نرجس احمدی /دیجی‌کالا، ازکی، طاقچه و ده‌ها مجموعه کوچک و بزرگ دیگر که از روزهای اوج خود بدلایل کاملاً فنی و ضعف در رقابت پویا و سالم فاصله گرفته‌اند، ظاهراً همه‌شان درگیر بیماری ضدِّ اجتماعی (نیاز به دیده شدن از طریق عدم رعایت مقررات عمومی و رفتار های نابهنجار و ضد اجتماعی) هستند.

رفتاری می‌کنند و سر و صدایی که آن‌ها را مثل حباب چندصباحی به روی آب می‌آورد و بیشتر دیده می‌شوند، اما غافل از این که اینگونه دیده شدن و بر سر زبان افتادن عمر چندانی نخواهد داشت.

حالا یک طراح نشسته طرح زده و اعتراف کرده که: ما همه بیماران ضدِّ اجتماعی هستیم! و شماری از سلبریتی‌ها بازنشرش داده‌اند و...

این انقلابِ پوشالی و آبکیِ شما بزرگترین دستاوردش همین شناخت خویش از خویشتن‌تان بود، باشد تا درس عبرتی باشید برای مردمی که دنبال‌تان می‌کردند و فاصله‌ی حرف و عمل‌تان روز به روز برای‌شان بیشتر محرز شد.

بله، کوچه‌ی نان به نرخ روز خوری بن‌بست است آهای جماعت سلبریتی!